Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Firmware till 20 D

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nässjö
  • 2004-12-31 17:16

I några trådar här och där står det om att canon uppdaterar sin firmware till 20 D, men däremot hittar jag inget på deras hemsida. Finns den aldrig där så man kan få lite information om den senaste osv?

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2004-12-31 17:51

Oj jag kunde iofs kollat i kameran innan. Det var redan den senaste inlagd.
Plocka gärna bort denna tråd om det går.

Tack

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2005-01-02 11:51
Ursprungligen av ZlaKKer:

Oj jag kunde iofs kollat i kameran innan. Det var redan den senaste inlagd.
Plocka gärna bort denna tråd om det går.

Tack

Jag uppdaterade min firmware igår till "nånting.10" Det fanns att ladda hem på Canons hemsida? Googla "Firmware" +"20D" +"Canon" så hittar du nog...

Däremot kan jag tipsa om att kameran måste stå i den "kreativa zonen" och inte i något förinställt "idiotläge" (där jag ofta befinner mig) för att kamerans befintliga firmware skall dyka upp längst ner i menyn...

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2005-01-02 18:26
Ursprungligen av William Naversten:

Jag uppdaterade min firmware igår till "nånting.10" Det fanns att ladda hem på Canons hemsida? Googla "Firmware" +"20D" +"Canon" så hittar du nog...

Däremot kan jag tipsa om att kameran måste stå i den "kreativa zonen" och inte i något förinställt "idiotläge" (där jag ofta befinner mig) för att kamerans befintliga firmware skall dyka upp längst ner i menyn...

Ja det var därför som jag inte hittade det första gången jag letade

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-01-02 12:04

Canons Firmwareuppdateringar

Lägg denna bland bokmärkena.

1
Bevaka tråden