Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth antenn

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Köpte en G5:a på Ebay från UK. Så glad jag blev när jag upptäcke att det fanns Blåtand-modul i den (var ej spec), men säg den glädje som varar det fanns ingen antenn med i lådan (bara Airport). Vet någon om man kan köpa denna antenn separat?
(jag vet om USB varianten men det är inte lika roligt och det är väl det det handlar om?)

MVH: Peter

  • Medlem
  • International user
  • 2004-11-24 17:09
Ursprungligen av pjorgensen:

Köpte en G5:a på Ebay från UK. Så glad jag blev när jag upptäcke att det fanns Blåtand-modul i den (var ej spec), men säg den glädje som varar det fanns ingen antenn med i lådan (bara Airport). Vet någon om man kan köpa denna antenn separat?
(jag vet om USB varianten men det är inte lika roligt och det är väl det det handlar om?)

MVH: Peter

Den borde väl finnas som reservdel med tanke på hur lätt den är att tappa bort vid transport av datorn. Har du ringt applestore och frågat?

Ursprungligen av rhesus:

Den borde väl finnas som reservdel med tanke på hur lätt den är att tappa bort vid transport av datorn. Har du ringt applestore och frågat?

Nej med det skall jag, tack för tipset.

Applestore

Ursprungligen av pjorgensen:

Nej med det skall jag, tack för tipset.

Ringde dom, nej det kunde dom inte fixa, men dom hänvisade till åf. Tog kontakt med en ÅF i stockholm via mail.
1 dag senare fick jag svar, tag kontack med MacFiaxarna tror jag dom hette, gjorde så via mailefter 2 dagar ingen svar.

Hade i mellantiden mailt till Macshop NW i USA, fick svar från dom att visst kunde dom skicka mig en sådan, så jag pröjsade 60$ via paypal. 1 vecka senare hade jag den i näven. Så nu kör jag med BT-mus igen.

1
Bevaka tråden