Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny presentation

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-04 14:44

Hej alla Mac-användare!
Jag heter Monica och har använt Mac sedan -93. Har kvar en gammal Performa som jag uppskattar mycket faktiskt (använder den som "skrivmaskin", och har också haft en Ibook G3. Den senare havererade och jag har nyss bytt till en Ibook G4 med OSX. Försöker verkligen förstå vad som är så användarvänligt med det systemet. Ja, att minnestilldelningen sker automatiskt är ju jättebra, men i övrigt tycker jag att det mesta är krångligare än förut. En sån enkel sak som att installera skrivaren t.ex. visar sig vara alldeles hopplöst, och även annat som man aldrig ens behövde tänka på förut kräver nu en viss möda. Nåja, jag kanske vänjer mig. Ser fram emot att läsa de olika diskussionerna på denna sajt - säkert finns det intressanta tips och synpunkter att ta del av.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-04 17:22
Ursprungligen av molli:

Hej alla Mac-användare!
Jag heter Monica och har använt Mac sedan -93. Har kvar en gammal Performa som jag uppskattar mycket faktiskt (använder den som "skrivmaskin", och har också haft en Ibook G3. Den senare havererade och jag har nyss bytt till en Ibook G4 med OSX. Försöker verkligen förstå vad som är så användarvänligt med det systemet. Ja, att minnestilldelningen sker automatiskt är ju jättebra, men i övrigt tycker jag att det mesta är krångligare än förut. En sån enkel sak som att installera skrivaren t.ex. visar sig vara alldeles hopplöst, och även annat som man aldrig ens behövde tänka på förut kräver nu en viss möda. Nåja, jag kanske vänjer mig. Ser fram emot att läsa de olika diskussionerna på denna sajt - säkert finns det intressanta tips och synpunkter att ta del av.

Hej Monica hej hej Monica.:). Förlåt mig snälla kunde liksom inte låta bli.

Välkommen i mac värmen.

Roligt med ännu en kvinna i sällskapet. Du kommer garanterat att få svar på alla dina frågor och lite till under din tid här.

Hur är det egentligen Björnström med fördelning kvinnor män i 99mac´s medlems register ? Skulle vara intressant att veta.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-04 17:30

Hej på dig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-07 18:29

Hej Monica

Nej då, det krångliga du talar om lägger sig snart.
Kila runt lite i systemet o kolla runt, det släpper ska du se.

Hälsningar / D

1
Bevaka tråden