Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Cypher

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-29 17:09

Hej! jag kallar mig Cypher och tycker att det här är som musik. Spelade mina första spel på en sådan här och började programmera på en sådan här, men gick snabbt vidare till detta på en sådan här. Äger nu bla. en sådan här och en sådan här samt handlar mycket härifrån. Prenumererar bland annat på denna och har varit aktiv här. Samt studerat en hel del här. Är selectmedlem här och intresserad av detta samt arbetar som konsult. Har varit på anställningsintervju hos dessa och hos dessa i sillicon valley, utan gott resultat tyvärr.

/Cypher

Senast redigerat 2005-10-18 15:39

Haha, mycket klickande blev det

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-29 21:34
Ursprungligen av Kristofer G:

Haha, mycket klickande blev det

Kul att du gillade det

Hehe,
abc 80 förresten, trevlig burk, har en sån här hemma faktiskt. Gillar skarpt de tre olika ljuden man kan få den att spela

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-29 21:56
Ursprungligen av Kristofer G:

Hehe,
abc 80 förresten, trevlig burk, har en sån här hemma faktiskt. Gillar skarpt de tre olika ljuden man kan få den att spela

hehe. grymt! och den rullar på bra fortfarande?

Jag har kvar tangentbordet någonstans (Plockade sönder den någon gång av någon anledning). Klart rolig burk och tid i mitt liv. Är dock väldigt sur på ABC-80 klubbens band med program som aldrig fungerade. Men jag roade mig ändå med andra program samt skrev textäventyrspel istället.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-29 21:37

Gav riktiga /.-vibbar tyckte jag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-30 17:51

Jag har uppdaterat lite på min presentation ovan.

/Cypher

1
Bevaka tråden