Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som har denna mus ???

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Alingsås
  • 2004-10-18 00:07

Hej
Har funderat på att köpa Kensington PocketMouse Bluetooth.
Den har produktnummer: 72104 hos Kensington.
Det jag undrar är vilken FÄRG den har, på alla bilder är den blå men det står att den ska vara silver.
Så är det någon som sett denna mus och vet ?

Tacksam för svar

För att inte snacka om att man vill ta på den och känna på den. I butik. Jag köpte den urusla MacMice TheMouse BT hos Kullander, även fast den kändes meckig och plastig, bara för att det var den enda som fanns i Malmö, (verkar det som).

Nä kom igen nu, Kullander och nya citybutiken MacSupport, skaffa hem prylarna vi hellre köper hos er än hos Macoteket. (Har inget emot macoteket, men jag vill inte åka 60 mil för att känna på en mus). Uppropet gäller alla andra butiker i alla andra städer utanför Stockholm också såklart...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-11-12 22:31
Ursprungligen av sjovall:

För att inte snacka om att man vill ta på den och känna på den. I butik. Jag köpte den urusla MacMice TheMouse BT hos Kullander, även fast den kändes meckig och plastig, bara för att det var den enda som fanns i Malmö, (verkar det som).

Nä kom igen nu, Kullander och nya citybutiken MacSupport, skaffa hem prylarna vi hellre köper hos er än hos Macoteket. (Har inget emot macoteket, men jag vill inte åka 60 mil för att känna på en mus). Uppropet gäller alla andra butiker i alla andra städer utanför Stockholm också såklart...

Säg bara vilken du vill kolla på, vi brukar kunna beställa in det mesta

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-18 00:29

Köp en Logitech. Bästa mössen på marknaden tycker jag. Synd bara att de envisas med att sätta långa svansar på dem.

:/

Senast redigerat 2004-10-18 01:01
  • Medlem
  • 2004-10-18 00:35

Ja en riktigt bra bt-mus saknas ...köpte en macally till nya imacen men den har jag tagit bort nu .....fick ingen ordning alls med den ..pilen vandrade .

Så nu är min tvåknapps Logitech kompis tillbaka bredvid mig.

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2004-10-24 00:16

ingen som kan svara på min fråga

Hej Johan!
Problemet är att man känner sig lite "tvingad" att köpa grejen om ni beställt hem den. Men den känslan kanske bara ligger hos mig?

OBS! Att Kent (K&K) sa att om jag inte gillade MacMiceBT var det bara att lämna tillbaka den med kvittot. Så det var mitt eget val att behålla den, även om jag inte var nöjd. Var och tittade på en MacAlly BT hos MacSupport (men de visste inte vad den kostade, precis som många av deras andra grejer som också saknade pris, både i butik och i deras listor...) men den var ju väl inpackad, så den kunde man inte känna på..!

1
Bevaka tråden