Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Entourage och Salling MobileSync

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-07-26 16:49

Hej alla.

Jag vill installera och sätta fart på Salling Softwares MobileSync, för att synka min Z1010 med Entourage. Det ska enligt Salling själv fungera via den medföljande USB-kabeln.

Dock har jag problem som uppstår redan i installationen. Enligt Sallings sajt måste Entourage ha något som kallas Handheld Sync installerat för att MobileSync ska funka.

När jag ska köra installationsfilen för Handheld Sync, som jag plockat från MS sajt, så får jag felmeddelandet att en Palm HotSync-folder saknas i min dator.

Troligen är det en mapp som har strukit med i någon städomgång på hårddisken. Eller så har en aldrig funnits. Jag vet inte.

Är det någon som vet var jag kan skapa/lägga en mapp som jag döper till Palm HotSync för att kunna installera Handheld Sync, för att kunna köra MobileSync?

Eller är det någon som har någon annan lösning?

Tacksam för hjälp. /Klas

Följer med MS Office 2004.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-15 23:26

Fråga. Fick du det hela att rocka?

Vad jag ser så har de ju inte listat någon officiell koppling till z1010an... men jag skulle bli mäkta nöjd om jag fick fortsätta använda Entourage tillsammans med min nya leksak.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-18 22:30
Ursprungligen av Micke W:

Trevligt. Du råkar inte sitta på betan? Dom har ju klippt kablarna till den... och jag börjar bli väldans otålig.

I morgon skall den släppas. Men det återstår att se

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-18 22:55
Ursprungligen av Micke W:

I morgon skall den släppas. Men det återstår att se

Jo, jag såg det. Men i min värld så går ett mobilprogg hand i hand med mobiler... och vi vet ju alla hur bra releasedatumen passar in med gemene mans tidsuppfattning

Så du sitter inte på filen mao.

1
Bevaka tråden