Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Griffin ships iBeam Flashlight and Laser Pointer

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-14 19:04

Idag började Griffin leverera iBeam. En ficklampa och laserpekare till iPod. Ficklampan och laserpekaren är två separata tillbehör men säljs tillsammans under namnet iBeam. Båda tillbehören går att sätta på sin nyckelknippa. Paketet kostar $ 19,99 från Griffin. Förhoppningsvis finns det här roliga tillbehöret även att köpa i Sverige snart.

Länkar:

Nyheten på MacNN
Mer om iBeam hos Griffin

Senast redigerat 2004-10-14 20:38
  • Medlem
  • 2004-10-14 20:40

Ett av de absolut onödigaste tillbören jag sett till iPod än så länge.

Ursprungligen av majk:

Ett av de absolut onödigaste tillbören jag sett till iPod än så länge.

När det dyker upp en version av Salling Clicker för iPod skall jag börja fundera på att skaffa en Podpekare. Än så länge har jag dock mer nytta av motsvarande originaltillbehör från Sony Ericsson när jag salling-klickar mig igenom mina slides, glatt laserpekande på alla de fina bilderna i min Keynote-presentation...

/Göran

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-10-14 20:54

detta bara MÅSTE jag ha. Hmmm. Sen får jag försöka komma på vad jag skall använda det till också.........men det tar vi, som sagt, sen........

Haha, dom kan nog sälja ungefär vad som helst så länge det passar till iPod

Den där skrev jag ett inlägg om på offtopic för två veckor sen. Seg nyhetsrobot på 99mac.

  • Medlem
  • 2004-10-15 00:55
Ursprungligen av Nurell:

Den där skrev jag ett inlägg om på offtopic för två veckor sen. Seg nyhetsrobot på 99mac.

Jo, fast nyheten handlar om att iBeam faktiskt har börjat levereras.

1
Bevaka tråden