Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Arvid Björkström

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2004-09-20 14:25

Jag heter, som titeln skvallrar om, Arvid Björkström. Är 24 år och ser ut ungefär som avataren här intill

Jag hittade till 99mac först sommaren 2002 och registrerade mig på hösten samma år. Sedan våren 2003 har jag tillsammans med Martin Belak och Martin Björnström stått för den största delen av 99mac's tekniska utveckling.

Jag driver tillsammans med Martin Björnström utvecklingsföretaget MantaRay AB och studerar samtidigt Maskinteknik på KTH med varierande takt.

Än så länge bor jag fortfarande hos mina föräldrar i en villa i området Storängen ute i Nacka utanför Stockholm, men den 1a Oktober påbörjar jag flytten till min egen lägenhet, också den ute i Nacka, ca 600 meter närmare Stockholm

Jag kör 1GHz tiBook 15" med Apple Cinema Display 23", måste säga att jag är lite sugen på en ny 30" men då blir det ny burk också för att klara av att driva den, så det blir kanske svårt att motivera prismässigt En 40 GB iPod med klickhjul finns också i arsenalen och håller mig glad under resor.

Gillar att koda och utveckla saker, formgivning och grafik. Tror jag skulle vilja pyssla med användarvänlig teknik i framtiden. Människa-maskin interaktion, men än så länge är det mest en tanke...

"Varierande takt"

Du glömde bort att nämna din 2x2GHz G5 med DUBBLA Cinema 23" - ta bild och lägg upp för tusan! Arvid är en mycket viktig pelare i konstruktionen 99mac / mac.se för den som inte redan visste det.

Arvid har avverkat två BMW Z3 M Coupé i sommar också, men det kanske jag inte fick säga?

synd på en så fin bil. min favoritbil...urskön design!

Ursprungligen av Björnström:

"Varierande takt"

Du glömde bort att nämna din 2x2GHz G5 med DUBBLA Cinema 23" - ta bild och lägg upp för tusan! Arvid är en mycket viktig pelare i konstruktionen 99mac / mac.se för den som inte redan visste det.

Arvid har avverkat två BMW Z3 M Coupé i sommar också, men det kanske jag inte fick säga?

Det kanske är dags för MacGumball härnäst istället för MacPub om Arvid får välja ...

Arvid är en jäkel på att köra bil! Han och jag har rattat åtskilliga mil tillsammans i en och annan sunkig militärregistrerad volvo 245!

Systemtekniker Björkström och Systemtekniker Sandin var våra namn på den tiden

1
Bevaka tråden