Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

EricBradley

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Heter i själva verket Eric Cárdenas.
Jag är en snubbe på snart jämna 30 som för och med musiken! Är bosatt i Uppsala men kommer ursprungligen från Mexico City. Är en salig blandning av mexikansk tequila och norrlänsk vargtass. Lever tillsammans med min vackra Linda och är helgpappa åt min underbare son William.

Jobbar deltid på en Montesori förskola samt deltid med musik.

Har använt mac sedan min far köpte en "Classic" någon gång 91... Jag har sedan dess haft en B&W G3a samt min nuvarande G4.

Är det du till vänster?

Nej det e jag till höger i bilden

Jag lovar att jag ska lägga upp en bild på mig själv så fort jag är klar med att retuchera den

Här kommer en sommarkvällsbild från Kreta

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2004-09-20 16:10

Gillar du mexi-tegel?

Det är ju fint fast jag föredrar stora sombreros samt agavelarver

Jag ska passa på att pusha lite för Mexico.

Det är ett underbart land med ett stort och utbrett landskap. Den norra delen består mestav öken, stenigt och bergigt, påminer lite om södra USA som det också angränsar till. Södra Mexico består mestadels av tät djungel med en otrolig ekologisk mångfalld. Det finns dalar där miljontals fjärilar, stora som två manshänder, lever. På håll ser det ut som en jättestor flygande trädgård i regnbågens all färger!
M är också omringat av vatten. På östra sidan finns den mexikanska golfen (som är en del av Atlanten) och på den västra Stilla havet.

Jag rekomenderar alla som aldrig har varit där att åka dit och utforska detta fantastiska land och dess fornkultur samt den underbara maten

Senast redigerat 2004-09-20 17:48
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2004-09-25 00:13

Hej,
tequila är finfint, speciellt den mörka, går lika bra att sippa som single malt,
jag var i Mexico city 2 på besök ett par veckor för åratal sen, tyvärr hade jag 'montezumas revenge' då
det vart tillfälle provsmaka pulque så är fortfarande nyfiken på hur det smakar...

"deltid på förskola och deltid med musik", det låter som en bra kombination, är det det?

Ja, det är väl en Ok kombination. Jobbar bara deltid så jag har mycket tid över

Moctezumas Hämnd är ju inte så kul men det går över snabbt. Alla jag känner som har varit där har drabbats av detta men jag har klarat mig bra. Är nog uppväxt med den inhemska bakteriefloran eller nåt!

Vilken Tequila är den bästa?

1
Bevaka tråden