Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen utskrift med ny HP drivrutin

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Installerade idag HP drivrutin (1.2a) för Deskjet 930C i min iMac, som har OS 10.1.2 (svensk). Då slutade utskrifterna att fungera i Word, Excel, Apple Works (6.2.1) men fungerade i TextEdit. På fråga hos HP rekommenderade de att avinstallera 1.2a och återinstallera 1.0 från OS X-skivan. Efter det fungerade utskrifterna i Word och Excel, men inte i TextEdit och AppleWorks. Vid val av utskrift blinkar "Arkiv", men ingenting händer. Vid val av Utskriftsformat (PageSetup) hänger sig både TextEdit och Apple Works.

Vad skall jag göra?

Har återinstallerat 10.1.2 och HPs drivrutin 1.2a för Deskjet 930C. Utskriftsformat fungerar. Det går att skriva ut i Word, Entourage, Excel, PowerPoint, Acrobat Reader. Det går inte att skriva ut i TextEdit, AppleWorks, Stickies, Mail, Filemaker Pro 5.5, Explorer. Vid val av Skriv ut avslutas programmet. Med förra drivrutinen 1.0 fungerade alla program.
Någon som har en lösning utan att jag måste återinstallera 10.1 och följande uppdateringar?

1
Bevaka tråden