Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Studentbostad i Kalmar sökes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Södertälje, Sweden, Sweden
  • 2004-09-02 20:41

Hej!

Jag har en bekant som precis flyttat ner till Kalmar för att plugga, men han har ingenstans att bo... någon på listan som kan komma med några tips?

  • Medlem
  • 2004-09-02 21:32

Kåren i Kalmar samarbetar men http://www.studentlya.nu/ , han kan titta där...
Annars är det en jävla bostadsbrist i Kalmar, letar själv!

Ursprungligen av bodo:

Hej!

Jag har en bekant som precis flyttat ner till Kalmar för att plugga, men han har ingenstans att bo... någon på listan som kan komma med några tips?

Han kanske kan hitta nån som söker sambo i kårens bostadsforum.

skriver upp mej på listan också... söker också bostad i Kalmar (ej höskolebostad) nära Lars Kagg Skolan (helst)

Jag har bott i Kalmar under gymnasietiden, en rätt kul liten stad med rätt vänner.

Lägenheter var absolut inget problem för tio år sedan men sedan dom skakade liv i högskolan har allt sånt där förändrats. Förut kunde man köpa en 80m2 tvåa för 30.000kr - bostadsrätt alltså.

Ursprungligen av Björnström:

Jag har bott i Kalmar under gymnasietiden, en rätt kul liten stad med rätt vänner.

Lägenheter var absolut inget problem för tio år sedan men sedan dom skakade liv i högskolan har allt sånt där förändrats. Förut kunde man köpa en 80m2 tvåa för 30.000kr - bostadsrätt alltså.

Med en nolla till har du de nuvarande priserna på ett ungefär...

1
Bevaka tråden