Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac OSX Server versionshistoria

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2004-07-19 12:10

Är det ngn som kan berätta eller hänvisa till ngt ställe där man kan få reda på vad som skiljer, vad som tillkommit i dom olika uppdateringarna av MOSXS. Jag vill inte veta varje liten uppdatering utan i stort, vad är det som skiljer mellan 10.0, 10.1, 10.2, 10.3 och kommande 10.4.

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2004-07-27 08:03
Ursprungligen av Groaghach:

Är det ngn som kan berätta eller hänvisa till ngt ställe där man kan få reda på vad som skiljer, vad som tillkommit i dom olika uppdateringarna av MOSXS. Jag vill inte veta varje liten uppdatering utan i stort, vad är det som skiljer mellan 10.0, 10.1, 10.2, 10.3 och kommande 10.4.

Är det ingen som kan hjälpa mig?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-27 10:24

Jag försöker förstå vad du skall ha det till?
som nu i 10.4 så kommer det vara c;a 150 nya features och förbättringar i serverversionen endast.
Här står det mer om dom

I övrigt så tror jag apple är mest lämpad att svara på detta men i det stora hela så har det hänt djävligt mycket. Om du kan specificera så kan jag svara på utvalda delar iaf.

/glemme

En någorlunda specifik fråga:
Vilka versioner av OSX Server fungerar på första generationens G3, dvs beiga boxar utan USB?
10.3 kräver ju enligt apple inbyggt USB.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-09 09:58

10.2 fungerar där, ända fram till 10.2.8

/glemme

OK, tack för infon.

1
Bevaka tråden