Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flytt pågår *bilder*

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Björnström:

"Före och efter 99mac" statistik på gamla webhotellet

:eek: Verkar inte som de har så många stora kunder direkt... inte längre iaf

Ne, de stora kunderna på levonline har väl helt egna servrar.

Jag var otydlig i mitt inlägg - statistiken avser endast vårt eget VLAN, vi kan inte mäta Levonline:s övriga trafik. Den enda server som står kvar är Friskis & Svettis maskin som vi inte kan flytta ännu pga problem med DNS-ompekning.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-06-28 14:44

Jag vill fortfarande se lunarstorms mojänger, sidan är ju pest och pina men det som driver sidan måste vara ack så fint med tanke på deras kolosala belastning

Vi får inte ta bilder på deras servrar tyvärr...du får väl hänga med på studiebesök någon gång

Jag hade tänkt sparka upp den första G5:an idag men det är några saker kvar att fixa i inställningarna innan det snurrar.

Den är uppe nu

Vi är mitt uppe i DNS-flytt av domänen 99mac.se ifrån Levonline till egna DNS:er så det kan nog dröja en stund innan ni ser resultatet. Om allt snurrar som det skall flyttar vi till G5:an imorgon tänkte jag.

http://x.99mac.com/

Äre inte lite oflyt att styra om alla dns'er nästan precis samtidigt som WWDC 2k4 keynote?
Mena om de inte funkar o alla vill se rapporteringen från keynote o dom inte kommer in.. Många som gråter då

Men ni kanske har de fixat

Det finns alltid bättre tillfällen - vi har så jäkla mycket att fixa innan månadsslutet (som ni kanske märkt på mängden nyheter vi har tid att skriva) så det är nu eller aldrig.

Från och med Torsdag morgon loggar jag ut och flyger västerut. Tänkte göra bildreportage på MacWorld Expo i Boston

Bevaka tråden