Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bekräftelse innan "Markera forumet som läst"

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under gardinen "Snabblänkar" ligger "Markera forumet som läst" direkt efter "Nya inlägg". För oss med lepra i fingrarna skulle det inte skada med en bekräftelse: "Vill du verkligen markera forumet som läst?" innan kommandot genomföres!

(på mig själv på förekommen anledning)

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-05-18 08:46

Med all respekt för din åsikt:
Nej, nej, nej....inte ännu mer klickande!

Skulle kunna vara valbart om man vill ha eller inte!?

Det är faktiskt sjukt mycket jobb för något väldigt simpelt och intetgivande för de flesta. Var realistiska! Jag tror tyvärr inte att vi gör denna förändring just nu.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2004-05-18 22:54

Om ej en bekräftelse så åtminstone en förflyttning av valet tycker jag, just nu ligger det precis under "nya inlägg" och åtminstone jag (skyll på skit bakom tangentbordet) har lyckats träffa fel ett par gånger, ytterst irriterande. Men det är bara mina två ören, är det sjukt mycket jobb för er att göra sådana justeringar bör ni väl låta bli.

olov

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-05-18 23:02

Öh...jag har inte ens tänkt på att den finns där åxå.
Jag scrollar mej neråt, öppnar varje forum jag vill kolla i en separat tab (i Firefox), när jag kommit till botten klickar jag "markera forumet läst" längst därnere.

1
Bevaka tråden