Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skillnad på T68 och T68?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som vet om det är några störreskillnader mellan en T68 uppgraderad till T68i och en "riktig" T68i? Jag har fått frågan av min far som ska köpa begagnad telefon och skillnaden i pris var inte försumbar.

  • Medlem
  • 2004-05-10 09:59

Utséendet kan skilja, men det är allt.

Ursprungligen av stfm:

Utséendet kan skilja, men det är allt.

Jag jobbade med kameratillbehöret för T68an (MCA-20) och då använde vi T68or med T68i mjukvara för att testa med. Såvitt jag förstod så är det alltså enbart mjukvara som skiljer dom åt, dvs det bör gå att få den uppgraderad. Vet dock inte hur och var, har aldrig gjort det.

/CX

Låter bra.

  • Oregistrerad
  • 2004-05-10 10:02

Trodde dom var lite olika snabba...
Men som sagt : Trodde

Har just nu en t68 och t68i på mitt skrivbord. Måste säga att den sista riktiga Ericsson (t68) känns mycket mindre plastig, och ljudet från knapptryckningarna är inte en fjärdedel så högt som i t68i. Jag skulle helt klart välja t68:an för kvalitetskänslan. Systemet verkar vara lika snabbt/segt i båda.

Mvh / Peter

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-10 11:39

Det är väl bara att T68i klarar av den externa kameran? Vad jag vet är det den stora skillnaden.

Ursprungligen av Elias:

Det är väl bara att T68i klarar av den externa kameran? Vad jag vet är det den stora skillnaden.

Vilken externa kamera, då? Ericssons funkar väl på både t68i och t68 (kanske med mjukvaruppgraderingen till t68i)

Mvh / Peter

1
Bevaka tråden