Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har någon beställt 3 över nätet?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-04-15 00:04

Gjorde en beställning för över 2 veckor sedan... beställde iofs via telefon, men ska det ta så lång tid att skicka ut, valde en nec e616, finns den inte i lager eller?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-15 00:38

Min tjej beställde via nätet, fick telefonen efter en vecka,,,,, sim kortet tog ytterligare någon vecka, så du borde nog få din lur snart,, annars är nått lurt :)..

  • Oregistrerad
  • 2004-04-15 00:39

har iofs varit påsk, men börjar bli lite otålig nu!

  • Oregistrerad
  • 2004-04-19 13:02

Jag ringde 3, det verkar som det är någon problem med deras leveranser... fick svaret att... den e nog på väg... precis som att de visste att det gick lite segt...

e ju nästan 3 veckor sedan jag beställde. De kanske har sålt bättre än vad de har lager för...deras kampanjer har ju gått ganska hårt senaste tiden.

Har någon beställt via nätet så posta gärna.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-22 02:52

Fick min lur idag, men inget SIM-kort, utan SIM-kort kan man inte ens komma åt menyn.

3's telefonsupport är ju helt värdelös. De har t.o.m lagt in ett val som säger "frågor om leverans" där man möts av ett intalat meddelande att de är slut och ska börja levereras vecka 18.

När jag fick min telefon så visade det sig att jag bara hade fått 1 laddare. När jag beställde stod det att man skulle få med 2 stycken, och en billaddare. (nu har de en ny hemsida och det står bara 1)
Ringde upp kundtjänst, efter 61 minuter i telefonkö blev det min tur,
Jag frågade var de andra laddarna hade tagit vägen, blev ombed att vänta, efter en stund (när hon talat med sin chef) gav hon mig det goda rådet att gå och köpa en laddare själv i en 3 butik, kontakta dem och få ett avdrag på min månadsfaktura.

Jag frågade om tillbehören som de visar upp på sin hemsida för jag ville ha ett minneskort, men de säljer inte dem fast de har dem med i sin onlineshop... märkligt... Fick rådet att beställa ett kort via internet eftersom deras minneskort minsann "är en standard".

Det är nog inte några större problem att köpa den från nån annan, bara märkligt att man har en webbshop med prissatta varor man inte säljer.

1
Bevaka tråden