Fick min lur idag, men inget SIM-kort, utan SIM-kort kan man inte ens komma åt menyn.
3's telefonsupport är ju helt värdelös. De har t.o.m lagt in ett val som säger "frågor om leverans" där man möts av ett intalat meddelande att de är slut och ska börja levereras vecka 18.
När jag fick min telefon så visade det sig att jag bara hade fått 1 laddare. När jag beställde stod det att man skulle få med 2 stycken, och en billaddare. (nu har de en ny hemsida och det står bara 1)
Ringde upp kundtjänst, efter 61 minuter i telefonkö blev det min tur,
Jag frågade var de andra laddarna hade tagit vägen, blev ombed att vänta, efter en stund (när hon talat med sin chef) gav hon mig det goda rådet att gå och köpa en laddare själv i en 3 butik, kontakta dem och få ett avdrag på min månadsfaktura.
Jag frågade om tillbehören som de visar upp på sin hemsida för jag ville ha ett minneskort, men de säljer inte dem fast de har dem med i sin onlineshop... märkligt... Fick rådet att beställa ett kort via internet eftersom deras minneskort minsann "är en standard".
Det är nog inte några större problem att köpa den från nån annan, bara märkligt att man har en webbshop med prissatta varor man inte säljer.