Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac OS 9.2.1 och Inställningsraden

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej kära Macianer!

Jag upplever strul med Mac OS 9.2.1. Inställningsraden vill inte "aktiveras". Jag har provat att bygga om skrivbordet, köra Norton DiscDoctor, installerat Inställningsraden på nytt samt installera Mac OS 9.2.1 uppdateringen på nytt utan resultat. Inställningsraden vill bara inte visa sig!!! Någon som kan hjälpa en broder i nöd?

iBook 500Mhz/DVD
Mac OS 9.2.1 Svensk

Samma dator, samma OS, samma problem!

Kan det vara något tillägg iinställningsraden som spökar? Måste testa imorgon - trodde inte att någon hade samma problem...

MVH mattias

Mattias!

Jag fick den att fungera igen. Startade upp med Mac OS X en gång och sedan tillbaka till 9:an. Hux-flux visade sig inställningsraden igen...Skumt var ordet.

Har vi samma fel så återkommer problemet rätt snart igen... Min inställningsrad verkar också fungera intermittent....

MVH Mattias

Järnvägar också. Du har rätt. Den fungerar bara temporärt. Nu vill den inte längre! Vi får försöka lösa detta på olika håll och meddela varandra om någon finner lösningen. Just nu tittar jag på Macfixit.com...

Vad tycker du om iPod? Den matchar iallafall vår burk.

  • Medlem
  • 2001-10-25 08:42

Hej
Jag har sett samma problem hos en PB. Efter inst. av 9.2 så vägrade inställningsraden att fungera, men endast när Norton Antivirus Autoprotect var installerad och aktiverad. Vi testade med olika inladdningsordingar, men inget fungerade. Han återgick till 9.1. Har någon en lösning så hör av er.

Hoppe

1
Bevaka tråden