Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trasiga tangenter

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som vet var/om man kan köpa lösa tangenter till TiBook 15". Jag bytte hela t-bordet på garantin, men nu har det gått sönder en tangent igen. Gillar min TiBook men kvalitén på bordet är urkasst. Jag är superförsiktig med den, men ändå så pajar dom

Har oxå sett servicetekniker som kommer till oss med ett stort antal saknade tangenter.

Någon som vet?!

Mvh /peter

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Det råkar inte finnas nån i Sverige lr?!

/Peter

Tror jag knappast

  • Oregistrerad
  • 2004-04-06 17:17

lan master eller vad de nu heter som meckar apple-burkar i sthlm säljer nya knappar.. 40:-/st har jag för mig

Ursprungligen av Volantiz:

lan master eller vad de nu heter som meckar apple-burkar i sthlm säljer nya knappar.. 40:-/st har jag för mig

Tack! Jag ska ringa dom.

/Peter

powerpete, berätta gärna hur det gick. Har själv en iBook med viss tangentbrist...

Tangenter mm

Tangenter, gummiploppar och fästen till de flesta modeller finns här:

Mackelbot datasupport, Katarina bang. 46, 116 39 Stockholm

08-6437640, 0708-973835, http://www.mackelbot.com

stefan@mackelbot.com

Ursprungligen av powerpete:

Är det någon som vet var/om man kan köpa lösa tangenter till TiBook 15". Jag bytte hela t-bordet på garantin, men nu har det gått sönder en tangent igen. Gillar min TiBook men kvalitén på bordet är urkasst. Jag är superförsiktig med den, men ändå så pajar dom

Har oxå sett servicetekniker som kommer till oss med ett stort antal saknade tangenter.

Någon som vet?!

Mvh /peter

1
Bevaka tråden