Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac intervjuar Strange Flavour

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

grymt! 99mac exclusives!!

Bra jobbat Christofer! Precis sådana stories jag saknar från svensk Mac press, all included och ingen glömd:) Eg. är intervjun breakthrough oxå om man jämför med amerikanska macsajter. Varken IMG, MG eller MGDB har gjort intervjuer med de små portningsföretagen som Beenox, i5 och allt vad de heter. Trots att dessa portar flera -major_ speltitlar åt spelförlag somAspyr, Feral med flera.

Keep up the good work! & kudos för att du & 99mac var först worldwide med nyheten att Digital släpper BF1942 till Mac genom Aspyr.

Ursprungligen av Steephill:

Bra jobbat Christofer! Precis sådana stories jag saknar från svensk Mac press, all included och ingen glömd:) Eg. är intervjun breakthrough oxå om man jämför med amerikanska macsajter. Varken IMG, MG eller MGDB har gjort intervjuer med de små portningsföretagen som Beenox, i5 och allt vad de heter. Trots att dessa portar flera -major_ speltitlar åt spelförlag somAspyr, Feral med flera.

Keep up the good work! & kudos för att du & 99mac var först worldwide med nyheten att Digital släpper BF1942 till Mac genom Aspyr.

Tackar! Vill samtidigt passa på att på att ge cred till alla andra (Pallish, Johan Dansk och Buckner) som också skriver spelnyheter här på 99mac.

Jag har varit i kontakt med fler personer i branschen som är villiga att ställa upp på intervju (både stor och liten). Tyvärr så är risken stor att det inte blir som planerat eftersom det tar lång tid att genomföra, vilket i sig är okej för mig, men responsen på det har varit dålig. Du är den enda utanför spelteamet som kommenterat intervjun. Kan inte annat än dra slutsatsen att det tyvärr inte finns någon större efterfrågan när det gäller denna typ av innehåll...

Angående nyhetstipset om att Aspyr portar BF var det faktiskt Björnström som tog själv då jag inte kunde släppa alla mina arbetsuppgifter på stört när jag fick meddelandet honom

1
Bevaka tråden