Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Första recensionen av z1010

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gällivare
  • 2004-03-21 10:20

http://phoneschat.com/

Sedan finns också komplett instruktionsbok att ladda ner via sonyericssons hemsida.

De hade fått in telefonen till Telia i Skövde i fredags skulle jag tro, för jag var där igår, och de fanns inte med i datorn än. Och får bara säljas till företag. Men den var skön hålla i. Fick bara några minuter med den, men det är nog en sådan det blir så småningom. Med 3G eller inte är dock frågan, för kompisens kontaktkort funkade som sagt i den. Skärmen tycker jag inte var så imponerande, men då har jag ju använt Sharp GX30 också, för den är grym. Men det var bara skärmen och kameran som var bra på den telefonen. Z1010 slår nog resten av funktionerna som Bluetoothsyncning tex, som jag var grymt missnöjdd över att inte Sharp klarade av.

Priset på Z1010 var inte att leka med. 6995 kr rent..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-21 12:42

Och jag som tyckte att Z600 var på tok för stor,,,, njaaaa, jag tror att jag får vänta till nästa generation av Z1010... Den måste banta rätt mycket innan jag lättar på mitt läder..

Ursprungligen av Fredric:

Och jag som tyckte att Z600 var på tok för stor,,,, njaaaa, jag tror att jag får vänta till nästa generation av Z1010... Den måste banta rätt mycket innan jag lättar på mitt läder..

Jag tycker Z600 är lagom stor.

Z1010 har haft mycket strul med mjukvaran, så jag väntar nog på Z1020 eller vad den kommer heta...

Vad tror ni om det här då? Kanske Z1010:s efterträdare?

Visst ser den vädligt "mac:ig" ut?

Ursprungligen av Goldbeach:

Vad tror ni om det här då? Kanske Z1010:s efterträdare?

Näe, det är en känd fejk för att testa hur rykten sprids på nätet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-22 12:17

fast den var sjukt snygg (Z1020),,, och lagom stor... jag hoppas att SE jobbar lite åt det hållet med sin nästa 3 mobil...

Jo, den är inte så dum faktiskt. Här är hemsidan där den las ut och där det senare stod att den var fejk:

http://medlem.spray.se/efterklok/

"This mobile phone is produced for a scientific research project examining rumours effect on individuals, the phone is not to be produced and has no connection to SonyEricsson's future model-series.
Thank you for the discussion held in Esato as well as Mobile Review and Howard forums."

1
Bevaka tråden