Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Provade Sharp GX20i idag.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag provade Sharp GX20 idag och jag måste säga att det är den häftigaste 2G telefon som jag provat!

Sharp GX20

Grym skärm med riktigt hög upplösning (240x320!) och 65.000 färger. Inbyggd kamera med blixt (läs lampa), även möjlighet att spela in video. Bilderna är det bästa jag sett i en mobiltelefon, ingen annan modell är i närheten. Tar bilder upp till 480x640, och tar man bilder på sig själv så använder man den yttre färgskärmen som sökare! :eek:

Den hade helt rätt format och kommer med stor sannolikhet att bli en riktig succé!

/Stefan

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-09-20 19:56

Hur var menyerna?
Var det samma som i GX10i? Det vill säga de Live-anpassade menyerna?

Ja tyvärr.. De ser ut som Panasonic GD87 dvs. man ser alla ikonerna på en gång och i "Live" färgerna. Men själva telefonen var otroligt läcker!

/Stefan

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2003-09-20 22:16

BlueTooth? iSync kompatibel? Kan den kopplas ihop med en Mac?

Citat:

Skrevs ursprungligen av bod
BlueTooth? iSync kompatibel? Kan den kopplas ihop med en Mac?

Nej, nej och nej...

Ur Mac-synvinkel så är den värdelös, men som kameratelefon så är den fantastisk!

Kan inte prisa skärmen tillräckligt.

/Stefan

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-09-20 23:43

Förstår det. 240x320 är ju brutalt högt för en så pass "liten" skärm! :eek:

Ska bli kul att se Panasonic X70, är den lika bra så blir det en sådan. Annars blir det en Sharp GX20, jag blev helt såld på den!

Men Panasonic:en ser ju lovande ut också, där får man ju bluetooth också.

/Stefan

Har efter lite mer än två år med 6210 som jag varit grymt nöjd med, lämnat den telefonen på hyllan för Sharp GX30 idag. Har ännu inte fått kläm på den. Skriver sms och jag trycker som jag gjort på min gamla.. Och menyerna tar ju ett tag att lära sig. Ännu ingen bluetooth att koppla till macen, men jag hoppas ju att det ska gå synka den, så jag får se bilderna på datorn. Mitt första MMS gick iväg förut, och fick ett tillbaka. Skärmen är helt ok. Intressant man kan sätta i andra minnen än det som följer med. Jag menar 512Mb är ju mer än väl för en telefon. Lyssna på mp3 med den kommer jag aldrig göra. Min iPod får inte stryk av telefonen i det sammanhanget.

Någon mer med erfarenhet av GX30?

1
Bevaka tråden