Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fullt sms-minne i T610- vad göra?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har just nu 48st SMS i min Sony Ericsson T610, totalt i 'inbox' och 'sent items' kombinerat. Tar jag bort MMS-meddelanden händer inget, de finns i en separat minnesbank. Jag har över 300kb ledigt minne i övrigt, vilket motsvarar cirka 1900 sms, men jag kan inte låta sms-en lagras i det minnet. Mycket smart konstruerat!

Varje dag får jag i snitt 3 meddelanden, så jag måste också varje dag rensa bland meddelandena. Jag är lika road som om jag hade haft arga pissmyror i kalsongerna. Varje dag.

Vad kan jag göra? Finns det ett bra program för att backa upp SMS-meddelanden till datorn-- en pc i detta fall? Kan jag fria upp mer minne på annat sätt?

  • Medlem
  • 2004-03-09 17:04

Ericsson har ett eget program på sin hemsida som fungerar hyffsat bra. Men det går både att lagra och skicka meddelanden därifrån.

Jag har köpt PhoneAgent och det fungerar bra för att ta backup av SMS så man kan rensa i telefonen.

Här finns en hyfsat lång tråd om PhoneAgent

(Parantes: det är synd att T610 verkar ha vikt så lite minne åt SMS, eftersom det lätt blir fullt trots att det finns annat ledigt minne i telefonen - men va f*n, snart kommer ju K700 ändå... )

1
Bevaka tråden