Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Deus Ex 2- InvisibleWar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.dxinvisiblewar.com/

Det här kommer att bli årets spel -04. Det här är undantaget som bekräftar regeln att uppföljaren är alltid sämre än originalet.

Det här spelet har allt man kan tänka sig förutom att det inte funkar på en mac.

Men jag kan lova att det är värt att inhandla en burk från den mörka sidan för att få möjligheten att spela det här formidabla liret.

Ursprungligen av xplane:

Det här spelet har allt man kan tänka sig förutom att det inte funkar på en mac.

Åja, hoppet är inte ute än. Vi Macspelare är van att vänta på liren. Vi får dem när de är buggfixad och förbättrade

xplane, hur kommer det sig att du tar upp detta när du t o m betonar på att det inte finns för Mac? :rolleyes:

Jag vet att det finns fler än jag som använder båda plattformarna att spela på, på detta forumet och det skadar aldrig att ge lite reklam. Sedan får dom andra vänta hur bäst dom vill.

Deus Ex II vill jag gärna spela men tills det kommer på macen kan jag bli bättre på AA och WCIII.
Eller varför inte World of Warcraft.

Deus Ex var tokskoj... jisses vilken tävling vi hade på jobbet vem som skulle klara det först. jag vann inte men god tvåa.

1
Bevaka tråden