Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Titta närmare på iPod Mini

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Skrevs ursprungligen av schmuck
hmm... det där med att beställa från staterna får spenderar-delen av hjärnan att börja spinna...

Vart beställer ni ifrån? Har ni polare med adress i staterna?

Med dagens $-kurs är det ju vart läge för inköp av PB nu faktiskt!!!!

/jensa

Kolla www.jandr.com de är stora har bra priser mailorder och en bra site + butik med det mesta på lager har köpt en del där när jag har varit i New York

  • Oregistrerad
  • 2004-01-26 10:56

Från www.jandr.com:

"At the present time, we only ship to the Continental U.S., Alaska, Hawaii, U.S. territories, Puerto Rico, and Canada. J&R proudly ships to our Armed Forces APO/FPO customers"

DOH!!
Fast å andra sidan så har jag aldrig varit i NY så det är hög tid att åka över...!!!

/jensa

Citat:

Skrevs ursprungligen av Laseranders
Den är för dyr och för ful och har för lite utrymme för att vara så dyr och ful.

Ful, smak. Dyr? Läs Ars Technicas Eric Bangemans funderingar

Funderar starkt på en matchande lime till min iBook, måste kolla att färgerna inte skär först:)

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2004-01-28 16:45

Jag tycker den verkar läcker!

  • Medlem
  • Linköping
  • 2004-01-28 17:23

är det bara jag som tycker att Ipod mini inte alls är så speciellt snygg.. fast jag har ju inte sett den i verkligheten förstås..

  • Medlem
  • Linköping
  • 2004-01-28 19:19
Citat:

Skrevs ursprungligen av Cygni
Jag tycker den verkar läcker!

Jag skrev ut och vek ihop efter länk någonstans. Usch den verkar mer än läcker

Jag gillar iPod mini, funderar starkt på att be en kompis köpa den när hon är över i USA nästa vecka, fast det blir jobbigt, jag vill ha en iPod mini och 40gb versionen, min 20gb har ju tyvärr dött.. Får väl bli en iPod mini först o hoppas på att en ny 40gb kommer även den med clickwheel funktion.

Bevaka tråden