Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mogna moderatorer på 99mac?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"Nej! Jag vill inte utöka Apples användardatabas. Ge f*n i att köpa Appledatorer!
Köp PC istället, de är ju billigare!
Detta är otroligt, hur i h-e kan detta komma upp hela tiden? Det finns massor av människor som köper Appledatorer, är ni avundsjuka för att inte ni som jag kan sitta framför en G5a och mysa? Tuff skit! Men stick nånannanstans och klaga.
Detta är så ofantligt lågt, dåligt, meningslöst och idiotiskt så man häpnar."

Ovanstående skrivet av Bollman efter att ha låst en "obehaglig" tråd utan att han antagligen ens läst hela tråden. Moget och intelligent skrivet eller hur ?

Du, ta det i ett PM istället.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-28 00:57

Ofantligt lågt, dåligt, meningslöst och idiotiskt så man häpnar om du frågar mig...

  • Medlem
  • 2004-01-28 01:03

Jag har själv lite problem att hålla mig ifrån dylika trådar, jag tar piller, men de har faktiskt inte här att göra. De leder ingen vart, och det slutar med att folk börjar kalla varandra namn.

En metadiskussion som denna är om möjligt än mer hopplös.

Problem med en moderator? Adressera problemet till våra administratörer, Martin Belak, Björnström eller Jon via PM (Privat meddelande) för bästa möjliga behandling av ärendet. (Åh vad torr jag låter)

Låser och lägger i Feedbackavdelningen.

/c, moderator

Citat:

Skrevs ursprungligen av stfm
Jag har själv lite problem att hålla mig ifrån dylika trådar, jag tar piller, men de har faktiskt inte här att göra. De leder ingen vart, och det slutar med att folk börjar kalla varandra namn.

En metadiskussion som denna är om möjligt än mer hopplös.

Visst men att som moderator hoppa in och skrika på det sättet i en någorlunda civiliserad tråd , är ju sanslöst. Förstår att han inte gillar att någon kritiserar Apple men jag som är Apple-fan tycker att Apple och deras produkter klarar rättvis kritik lika mycket som rättvisa hyllningar.

Hans inlägg visade dessutom tydligt att han inte läst tråden innan han låste den.

1
Bevaka tråden