Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips och erfarenhet av Nokia!?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-01-14 14:08

Är ute efter att byta nalle. Har alltid haft Nokia och vil nog fortsätta med det. Kravet är att den har blåtand och kan synca med macen naturligtvis.

Några tips?

Enligt apples hemsida så är det bara Nokia 3650, Nokia 3600, Nokia 7650 som funkar med isync.

Vad är bra och dåligt med dessa?

Hur gör förresten en telefon om man har för mycket i adressboken eller almanackan?

Martin

  • Oregistrerad
  • 2004-01-14 18:53

Jag kan i varje fall inte rekomendera 7650. Har haft min inne två gånger under garantitiden och sen började den krångla direkt. Har beställt en z600 från S-E nu. Aldrig mera Nokia för mig, de har blivit mobilvärldens microsoft!!!

  • Oregistrerad
  • 2004-01-14 21:18

Vad innebär detta som står längst ner på apples isyncsida ?

"Nokia Series 60 Smartphones"
Hela serien som börjar på 60 eller på 6 eller vad innebär det?

Martin

  • Oregistrerad
  • 2004-01-15 18:28

Är det ingen som använder nokia för att synca med macen eller var det en dum fråga..........?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Martino
Vad innebär detta som står längst ner på apples isyncsida ?

"Nokia Series 60 Smartphones"
Hela serien som börjar på 60 eller på 6 eller vad innebär det?

Martin

Det är en generation av "operativsystemet" för Nokias mobiler. De telefoner som har det är t ex 3650, 7650, N-gage som nämns på Apples isync-sida. Dvs de lite större modellerna som kallas SmartPhones. Det finns även Series 40 som finns i de mindre mobilerna som t ex 6100, 6610 mm.

1
Bevaka tråden