Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte spara i SimCity 4

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kan inte spara i SimCity 4.

Kanske ska säga att jag tankade ner et ifrån suprnova.org (torrent)

Nån som vet varför?

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-01-08 22:59

Prova att köpa spelet, så kanske det går bättre...
Allvarligt, att posta frågor om varför ens piratkopierade spel inte fungerar här är väl på gränsen till idioti?

St Anger har ju inte gjort sig känd som någon Einstein i tidigare trådar så det må vara honom förlåtet. Men speciellt smart är det inte...:D

Citat:

Skrevs ursprungligen av xplane
St Anger har ju inte gjort sig känd som någon Einstein i tidigare trådar så det må vara honom förlåtet. Men speciellt smart är det inte...:D

Kanske ska göra lite klarhet i detta. Den riktiga St Anger är huvudsakligen Jag Thomas. Vi är två som använder samma konto. Thomas och hans polare Klas. Jag, Thomas använder det inte så mycket, bara då jag har nåt vettigt att säga, eller fråga. 90% av alla St Anger-inlägg är Klas som har gjort. Som t.ex. detta här ovan, om SC4

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-01-09 09:07

xplane: Sådana där påhopp kan vi nog klara oss precis lika bra utan.

St Anger: Det kan nog vara en bra idé att ni skaffar ett varsit konto...

Jag, slänge ett mail till killen nyss. Jag ber om ursäkt för min lilla aggression mot er.
Jag har nog vaknat på fel sida idag.

/Thomas

Så, nu har jag reggat ett eget konto som Thompa sa.

En fråga bara.
Varför kan man inte ha 1 konto på flera?
Det spelar väl ingen roll?

Det är jävligt enkelt!

Jag vill inte framså som en komplett idiot här på forumet. Jag gjorde en tabbe från början.....SLUTDISSKUTERAT!!!!!!!!!

När det tråden nu ändå haldlar om SC 4 så måste jag ändå ta Classe i försvar.

Jag har oxo spelet men en köpt variant och det går ändå inte att spara. Jag har testat att installera om men det funkar inte. Jag lämnade tillbax det och fick en ny box. Vad kan det vara tro?

Jag ligger under Panther 3 (10.3.2).

Senast redigerat 2004-01-09 13:34

Jag har också haft problem när jag sparat. Det har inte hänt så ofta, men några gånger har SC avslutats oväntat just när jag sparat, och sedan har precis hela staden varit utplånad när jag öppnar den igen. Det är alltså inte ens senast sparade version som ligger kvar. Flera veckors jobb är väck.

  • Oregistrerad
  • 2004-01-09 18:12

Det finns en uppdatering till macversionen att tanka ner från aspyr. Testa och se om det kan hjälpa.
/Johan

Tackar! Det funkade nu.

/Thomas

Att ens nämna att man använder piratkopior är tämligen dumt. Jag stänger härmed tråden...

1
Bevaka tråden