Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa begagnad T68?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-02 22:36

Nu torde ju T68:an hängt med så länge att till och med en fattiglapp som jag har råd. Det är så att jag cyklar en del, och är hjärtligt trött på sladdbunden hands free. dessutom skulle det ju inte vara fel att kunna synka med datorn.

Hur bra fungerar Blutooth, och särskilt då med T68:an?

Vad saknar T68:an i jämförelse med nyare telefoner med Bluetooth? (Jag är inte särskilt intresserad av kamera)

Vad tror ni man får lägga för en begagnad T68?

Vänligen, Ylan

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2004-01-02 23:51

Det som saknas är lite lull lull som flerstämmiga (polyfoniska) ringsignaler, kamera och häftig färgskärm (bara 256 färger).

Annars är T68i rätt kompetent och dessutom riktigt bra. Bluetooth funkar utmärkt på T68:an.

Jag gissar att en snygg begagnad går på 6-700 ungefär nu när du kan köpa olåsta nya för omkring 1700:-.

  • Oregistrerad
  • 2004-01-02 23:55

menysystemet är det sämsta jag sett.

kvaliteten på knapparna är helt kass.

men ljudet e bra, och det funkar ju annars, men jag hatar verkligen min.

Jag hade en sådan tidigare och allt BT-relaterat jag testade funkade strålande...diverse handsfree-junk, Salling Clicker, Mac OS X, et cetera...

T68i är den bästa telefon jag haft. Har ägt tre stycken, inte för att de gått sönder utan för att jag sålt dem, ångrat mig och skaffat en ny. Nu har jag en P800, mest för att T68i:n hade begränsningar när det gäller antalet platser i adressboken men jag saknar fortfarande T68i:n...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-01-03 00:42

Jag har en T68i och är mycket nöjd med min telefon. Jag tycker att det är en perfekt produkt. Den har precis allt jag behöver och en perfekt storlek.

Synkar iCal och adressboken med den varje dag och tycker att det är en jättebra lösning. Har en Palm, men behöver sällan använda den eftersom allt finns snabbt och enkelt i telefonen.

Jag är mycket nöjd och kan varmt rekomendera T68i.

  • Oregistrerad
  • 2004-01-03 01:06

Jag är ganska nöjd. Jag är ingen mobilnerd som vill ha en massa kameror och fjortisringsingnaler så för mig funkar den. Kan dock hålla med att knapparna känns lite sladdriga. Jag tappade den där volymknappen som sitter på sidan under nyårsafton. Fast då föll den ganska hårt i asfalten också...

Men gillar man att leka lite med bluetooth, wappa lite över gprs osv så tycker jag att den funkar. Menysystemet är inte så bökigt om man lär sig kortkommandon och genvägar. Tycker jag. Den ligger bra i fickan också, nog så viktigt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-01-03 01:16

Jag är inte nöjd med min T68 som legat och samlat damm sedan 1 år tillbaka.

Långsamt användagränsnitt, dåliga knappar, hela telefonen knirker när man håller i den. Jag blev så trött på eländet att jag köpte en T600 istället.

T600 är en av de bästa telefoner SE gjort. Man kan ringa, man kan ta emot samtal, skicka och ta emot SMS och ansluta ett vanligt hederligt headset. Dessutom är det marknadens minsta 3-bands telefon.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-03 01:17

Tjena Ylan! Ring mig om du vill ha en billig telefon. Min fina t68i är till salu. Inklusive bordsställ. (och två laddare om jag inte minns fel.). Perfekt skick är den i också.

Du når mig på 070-594 55 67 när du vill. Eller mail axel(at)tweed.se

1
Bevaka tråden