Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finns Tetris till MAC?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2004-01-01 11:42

Som funkar i OSX? Saknar ett bra tetris spel! Någon som vet? har bara Chess på nin maskin... :/ nått litet spel vill man ha...

  • Oregistrerad
  • 2004-01-01 11:45

prova versiontracker.com och sök på tetris

LM Tetris för Mac OS X är gratis och du hittar det här:
http://www.lostminds.com/content/frameset.html

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2004-01-02 00:18
Citat:

Skrevs ursprungligen av Pär
prova versiontracker.com och sök på tetris

Gjorde det innan jag fråga här, provade dom flesta som var mest populära men hittade ingen som känns likt orginalet som den på Gamboy eller tidigare Twintris tror jag det hette till Amiga.

Jag fösöker att söka svar så gott jag kan på egen hand innan jag skriver här!

  • Medlem
  • 2004-01-02 00:20
  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2004-01-02 00:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Baron
Quinn.

TACK BARON! Underbart! Precis rätta känslan! Min sökan är över!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Nelson
Gjorde det innan jag fråga här, provade dom flesta som var mest populära men hittade ingen som känns likt orginalet som den på Gamboy eller tidigare Twintris tror jag det hette till Amiga.

Jag fösöker att söka svar så gott jag kan på egen hand innan jag skriver här!

Hur skall man veta det utifrån hur du har formulerat din fråga? Jag tycker att det svar du fick var helt OK och det jag hade svarat själv om ingen hunnit före. Det är ju svårt att veta vad du har provat om du inte skriver det.

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2004-01-03 01:03
Citat:

Skrevs ursprungligen av Taz_1999
Hur skall man veta det utifrån hur du har formulerat din fråga? Jag tycker att det svar du fick var helt OK och det jag hade svarat själv om ingen hunnit före. Det är ju svårt att veta vad du har provat om du inte skriver det.

Du har har rätt Taz_1999! Ber så mycket om ursäkt för mitt uppträdande. Jag lovar att i fortsättningen försöka formulera mina frågor bättre!
:rolleyes:

1
Bevaka tråden