Nu har jag organiserat upp min Pb12" så nu kommer vilken PC-nörd som helst vilja ha mac...
Jag partionerade min hårddisk på 60gig till 1st 35gig, 2st 10gig och 1st 5gig.
Senn så skapade jag fyra olika användarkonton, Mitt Konto (admin), Musik,Film och arbeta.
Vadera alla konton har tillgång till alla partitionen förutom den partitionen med 5gig den har endast Mitt konto tillgång till för där lägger jag alla viktiga sokument.
Alla kontona är specialliserade på sin grej, dvs musik har bara musikprogram och musik i sig, Film har bara filmprogram och filmer, Arbete har alla program som jag använder i mitt arbete. Mitt Konto har tillgång till allt!
På detta sättet kan jag starta musik på Musik-kontot och gå över till Arbete och jobba medans musiken går och då slipper jag att ha musikspelaren öppen medans jag arbetar. Dvs mer organiserat.
Sen på vadera konto har jag en specifik meil adress tex på arbete har jag jobbets meil och på Mitt Konto har jag min privata meil...
några tips på hur jag skall kunna göra de ännu bättre?
ps. Måste bara säga att Panther regerar stort över windows!!! ds.