Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

eBay men hur ?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Glad idag och har precis ropat hem en pryl på tyska eBay till den kommande datorn ( 40,59 euro blev i slutänden ca: 60% lägre pris på det sättet än om jag hade handlat av svensk återförsäljare, 2 års garanti blev det - något som jag knappast får här hemma ) men fattar inte vad följande är:

Payment instructions from seller:
Interner Vermerk: C350

Har skrivit och frågat om VISA duger och väntar på svar men det kan nog ta någon dag innan jag vet - så jag är så nyfiken på vad C350 betyder. Så om någon har vana att handla på detta sättet så tar jag gärna emot tips om hur jag går vidare med detta och om jag måste gå till en bank för att fullfölja köpet.

Olle

Handlar mycket på eBay men jag har aldrig stött på något sådant.
Varför inte fråga säljaren om mer payment info.
Lycka till.

Tack, det trillade nyss in ett mail om detta där jag använde mig av SEB´s utlandsbetalning via internet för att slippa vissa avgifter... tror det hette IBAN-nummer och SWIFT-kod - la sedan som ett medelande till motagaren mitt kundnummer från eBay auktionen. Frakten stannade tacksamt nog vig 6,90 euro, märkligt att även detta är avsevärt mycket billigare än i Sverige.

Olle

1
Bevaka tråden