Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSight Light

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Griffin har ev en ny produkt på gång, något som verkar vara en "lampa" att fästa på sin iSight kamera. En inte helt dum ide kanske om man har behov av att känna sig upplyst.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-11-30 18:18

Ja ! det är behov, eftersom datarummet har dämpad ljus.
Apple har nog missat det !

  • Medlem
  • 2003-11-30 19:02

har ni för svaga skärmar?

  • Medlem
  • 2003-11-30 19:50

Vill ha!!!

Vart kan man köpa???

Hur har de löst strömförsörjningen till iSight Light? Jag har ingen iSight (ännu) men det vore trist att behöva ha en sladd till lampan och en till iSighten.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-01 14:11

Lär ju få ström från typ USB eller dyl…

Alternativt batteri, men det blir svårt rent storleksmässigt.

Är ni säker på att det är en lampa? Tycker det mer ser ut som en kamera det där också. Kanske bara en lite mindre/bantad en än iSighten. Om man kollar texten runt den svarta öppningen ser det mer ut som texten runt optiken på en kamera än en ljusöppning. Varför skulle en lampa vara sådär stor? Det finns ju diodlampor som är mycket mindre.

Hittade inte info om den vid en snabb sökning så det här är bara mina misstankar.

Som jag förstod det så sitter lampan runt kameran (iSighten). Men jag har egentligen ingen aning. Kanske är en helt ny modell av iSighten, eller ett bildmontage.

  • Medlem
  • 2003-12-01 16:53

Texten runt öppningen finns redan på iSight. Den vita sladden verkar vara strömförsörjning till lampan.

1
Bevaka tråden