Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel pŒ Internet Explorer och Outlook Express - hjŠlp!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-11-21 22:49

Jag anvŠnder en iBook 466mhz, den sista modellen fšre omgšrningen. Kšr OS 9.1 och har precis fŒtt problem med mitt Internet Explorer och Outlook Express.
Explorer kan inte visa ŒŠš, trots en uppdatering till 5.1.7 idag och mitt Outlook Express bombar och "avslutas med feltypen 2" sŒ fort den ska till och koppla upp sig och hŠmta mejl.

Vad kan detta bero pŒ? NŒgra tillŠgg som krockar? Hur vet jag i sŒ fall vilka?
Kan det vara nŒgot annat och vad ska jag i sŒ fall gšra Œt det?

Vore oerhšrt tacksam fšr svar.
Daniel

Hallå!
Gå till Systemmapp/Teckenkonvertering och kolla hur många filer där är. Förmodligen har du 30 st i stället för 15.

Sortera efter "version" och släng de som är av den äldre versionen. Alltså hälften av filerna. Det spelar ingen roll om du slänger de med svenska namn och behåller de med engelska namn. Se till att det är de 15 filerna som är nyast du behåller. (förmodligen version 1.6 om jag inte minns fel)

Och vafan menar du med att heta sambaerik? ÄR det du eller? I så fall skulle du väl inte kalla dig det här?

Erik Johansson är min absoluta favorit i himmelsblått, och jag är verkligen ledsen att han försvinner. Men det är såklart kul för honom (dig?) om det är till Hammarby resan går. Ett lag som förmodligen är grymt rätt för de fötterna! Lycka till, wherever you are.

1
Bevaka tråden