Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köpa GameCube i Stockholm?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag bor i Solna och står i begrepp att köpa en GameCube. I min enfald trodde jag att Elgiganten skulle klara av att leverera en dylik, med lite basic sidoutrustning som en extra kontroller, Nintendos RGB-sladd och eventuellt minneskort!

Var ska jag köpa detta för att hitta grejerna till hyfsat bra pris och av folk som inte är klåpare?

/Jont Olof

Coop Forum!

Webhallen.com

Adolf Fredriks Kyrkogata 13
T-Hötorget
Uppgång: Olof Palmes Gata
Tel: 08 - 673 60 01

Kolla även den här tråden för spel.

EB Games/Tradition, de har ett kul erbjudande just nu. Lämna in 5 begagnade PS2-, GC-, eller Xbox-spel och få en Gamecube för 1 (en) krona eller en Xbox för 799:-.

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-10-31 17:20

Game har ju rätt schysst pris, 895:- tror jag det är.
För omkring 1500:- får man ett paket med Gamecube, Zelda och minneskort.
Det ska jag köpa på måndag...

Tack alla! Det blev GAME i Sollentuna centrum som efter hyffsat schysst erbjudande fick bli den lyckliga säljaren! Måste säga att jag är grymt imponerad av denna apparat! Framför allt är Nintendos egna titlar något i hästväg!! Vilket GamePlay!!!

Game on!

/Jont Olof

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jont Olof
Tack alla! Det blev GAME i Sollentuna centrum som efter hyffsat schysst erbjudande fick bli den lyckliga säljaren! Måste säga att jag är grymt imponerad av denna apparat! Framför allt är Nintendos egna titlar något i hästväg!! Vilket GamePlay!!!

Game on!

/Jont Olof

Villka spel har du?

Super Mario Sunshine och Zelda. Köpte mest Mario åt tjejen, och hade egentligen själv siktet ställt på Zelda som jag hört ska vara super. Men eftersom Mario följde med paketet testade jag det ändå, jag hade ju ändå köpt det. Min ursprungliga plan, att bara testa Mario för att sedan sätta tänderna i Zelda gick snabbt över styr. SMS var ju ett klockrent spel! Senaste veckan har jag inte gjort mycket annat än splashat färgblobbor med min supervattenspruta! Genialt!

Det är känns jäkligt kul att man hittat ett underhållande alternativ till alla FPS och RPG's med spelidéer som man sätt förut och gjort igår. Få dataspelsföretag skapar så välgjort gameplay som Nintendo, och avsaknaden av Hard Gore splatter känns mest skönt faktiskt!

Rekommenderas till alla som tröttnat på Quake, CS, Mohaa och andra splatterspel...

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-11-02 15:47

Nintendo har en tendens att göra bra spel...
Själv har jag planerat att skaffa Zelda, Metroid och Sonic Collection i första vevan.

zelda är grymt! jag köpte en konsol på giganten för 900 pix, köpte med ett zelda och ett joytech jätteminne. gick på totalt 1500. attans vad roligt jag har.

att sätta segel och ge sig ut på haven är ju fantastiskt...

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-11-05 12:54

Har bara hunnit spela Zelda i sammanlagt någon timme (köpte min konsoll igår) men jag känner redan ett grymt sug efter att komma hem och spela.
Passade på att köpa Sonic Collection också, så har man lite fartfylld plattformsaction att rensa hjärnan med om man blir trött efter några timmar med Zelda.
Gamecube är helt enkelt en suverän konsoll tycker jag.

Om ni ngn gång fastnar i Zelda så kolla här.

Zelda är ett mycket skönt spel, har nu kommit så långt att jag skall möta sista "boss:en".

Jag köpte en bok om Zelda-spelet, har hjälpt mig lite.

Skall låna min brorsons Mario en dag och lira lite. (Blir nog under julledigheten ).

Har testat det eminenta spelet F-Zero GX som släpptes i förra vecka! Jösses vilken fartkänsla! Och superkul MP med för den delen! Kan rekommenderas för fartgalna snubbar...

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-11-05 16:55

Jag är lite sugen på F-Zero.
Måste ju vara ett perfekt spel för att bjuda över några kompisar och köra någon kväll.

kan även passa på att rekommendera Viewtiful Joe. snyggt och klassiskt kul platforms spel med råge...

Citat:

Skrevs ursprungligen av nillon
Jag är lite sugen på F-Zero.
Måste ju vara ett perfekt spel för att bjuda över några kompisar och köra någon kväll.

Helt klart! Det har blviit några helkvällar av konsollnörderi. Men så pluggar jag på en dataspelsutbildning också...

1
Bevaka tråden