Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

php-trubbel 1 <> newsletter-script

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag i flera dagar suttit krökt över 'Matts' och 'hotscripts' och laddat ner det ena newsletter/mailinglist–scriptet efter det andra. Alltid är det något litet skitstrul.

Nu önskar jag tips på ett sjysst newsletter-script som orkar med att skicka ut jallafall 400 mail i stöten. Det vore ett oerhört plus om det scriptet kunde redovisa studsande adresser och/eller hur sändningen gick helt enkel.

något frustrerad!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-19 20:03

Hur har det gått?

Jag är intresserad av ett liknande script själv faktiskt. Skulle vara skönt att kanske kunna komma över någon färdig kod som man kan justera lite granna.

Citat:

Skrevs ursprungligen av ivar
Hur har det gått?

Jag är intresserad av ett liknande script själv faktiskt. Skulle vara skönt att kanske kunna komma över någon färdig kod som man kan justera lite granna.

ganska dåligt dessvärre. Jag har inte fått några tips om skript vara sig här eller på phpportalen.net. Tillslut började jag lägga in alla medlemmarna i ett forum-skript, Invision (det som macworld kör med) men det strular också för mig.... ...men det är väl den lösning jag hoppas på mest för stunden.

Citat:

Skrevs ursprungligen av David Slättne
Nu har jag i flera dagar suttit krökt över 'Matts' och 'hotscripts' och laddat ner det ena newsletter/mailinglist–scriptet efter det andra. Alltid är det något litet skitstrul.

Nu önskar jag tips på ett sjysst newsletter-script som orkar med att skicka ut jallafall 400 mail i stöten. Det vore ett oerhört plus om det scriptet kunde redovisa studsande adresser och/eller hur sändningen gick helt enkel.

något frustrerad!

satsa inte på att skicka ut alla på en gång, medmindre du vill sänka din mailserver till knäna.
Bättre att satsa på att skicka ut en mängd i taget, chilla lite, skicka lite till, chilla lite, osv

^^^Johan Pseudo Kod™

1
Bevaka tråden