Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Power Mac G5 Dual beställning ?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-10-04 22:08

Jag tänkte fråga till de som har G5 Dual 2,2, hur lång tid tog det tills ni fick datorn ?

Om jag skulle beställa datorn på Måndag, hur lång tid kommer det att ta innan jag får datorn?

Måste man betala hela summan i samband med beställningen ?

Dessa frågor borde ställas till AppleStore egentligen men...
Tacksam för svar.

  • Oregistrerad
  • 2003-10-04 22:23

Jag beställde min Dual 2*2 (inte 2,2) för c:a 2,5-3 månader sen och har fortfarande inte fått någon. Det är få som fått den ännu.

Martin

  • Oregistrerad
  • 2003-10-04 22:25
Citat:

Skrevs ursprungligen av Martino
Jag beställde min Dual 2*2 (inte 2,2) för c:a 2,5-3 månader sen och har fortfarande inte fått någon. Det är få som fått den ännu.

Martin

Vad säger AppleStore om denna försening ?

  • Oregistrerad
  • 2003-10-04 23:43

"Jag" beställde min den 17:e september..... den skeppades den 18:e september

Jag beställde samma dag som de visades upp på keynote, jag fick min 1 Oktober beställd via Återförsäljare (tror jag var den första i Sverieg) som fick den via Återförsäljaren. Valde tydligen rätt:D

Ser att AppleStore har ändrat till same day nu!

Annars kolla runt på Macoteket samt InWarehose varje dag. Men de första som de får in kommer gå till de som beställt och de lär vara ett antal:(

Jag vet inte vad jag skall råda! De enda jag kan säga är att köp inte 1,6 el 1.8 utan köp en Dual om du har pengarna för den är värd varende 50-öring.

Absolut värd att vänta på...

  • Oregistrerad
  • 2003-10-05 00:09
Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
Jag beställde samma dag som de visades upp på keynote, jag fick min 1 Oktober beställd via Återförsäljare (tror jag var den första i Sverieg) som fick den via Återförsäljaren. Valde tydligen rätt:D

Ser att AppleStore har ändrat till same day nu!

Annars kolla runt på Macoteket samt InWarehose varje dag. Men de första som de får in kommer gå till de som beställt och de lär vara ett antal:(

Jag vet inte vad jag skall råda! De enda jag kan säga är att köp inte 1,6 el 1.8 utan köp en Dual om du har pengarna för den är värd varende 50-öring.

Absolut värd att vänta på...

DU har en Dual G5 såg jag nyss, är glad för din skull. Förresten, jag kollade på motif.se, väldigt bra sajt, bra tänkt, keep it going man..jag håller på själv bygger hemmastudio, tänkte köpa MOTU 828, som din fast jag har redan digi001 och det dumma är att jag blir tvungen å köpa digi002 rack istället för motu.
Vad tycker du om din motu828, är du nöjd ?

Senast redigerat 2003-10-05 00:23
Citat:

Skrevs ursprungligen av thedelta
DU har en Dual G5 såg jag nyss, är glad för din skull. Förresten, jag kollade på motif.se, väldigt bra sajt, bra tänkt, keep it going man..jag håller på själv bygger hemmastudio, tänkte köpa MOTU 828, som din fast jag har redan digi001 och det dumma är att jag blir tvungen å köpa digi002 rack istället för motu.
Vad tycker du om din motu828, är du nöjd ?

Tack!

Motu 828MKII är fruktansvärt bra kort, hade 828 innan men där kunde man inte lyssna på mer än en källa i taget, på nya MKII så fungerar den som en mixer och alla ingångar kan mixas och lyssnas på samtidigt. Kolla min artikel på

http://www.swedenmidimusic.com/catalog/product_reviews.php?cPath=8&products_id=25

Mitt problem nu är att få nya Cubase SX 2.0 att fungera. Steinberg skall tydligen släppa en uppdattering nästa vecka.

1
Bevaka tråden