Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

G5 Dual 2Ghz är försenad igen... Ny info från Apple...

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Skrevs ursprungligen av Hunter78
Jag fick höra precise av en vän som har pratat med Scribona igår att de skulle få in 80+ Powermacar Dual den 25 september medan 70+ var redan bokade!

Kan det stämma det låter ju för bra för att vara sant men han påstår fast att det var det han fick höra från Scribona!
:eek: :rolleyes:

Som sagt ta allt med en nypa salt det har vi alla fått lära oss som beställt en G5:a.

Varje gång sedan Augusit 17é har vissa återföräljare "svurit" på att det stämmer med sina leveransbesked som de säger.

Enligt InWarehouse skulle de redan 18 Augusti fått sina Dual G5:or och det lovade han, sen blev det ett till nytt datum, då var det likadant nu kommer den och "det stämmer" men det gjorde det ju naturligtvis inte heller...

Nu har de ändrat tror jag 4 ggr på leveransbeskeden och med det kan man säga att de inte vet ett dugg mer än de som inte lova något.

Kolla Macoteket där leveransbeskeden har ändrats många ggr också.

Apples tjänst som återförsäljare kan använda för att se leveranser är nere och har varit det i 2 månader tor jag Macoteket sa, vilket gör det omöjligt att se när de skeppas.

Och de som pratar med irland direkt har alltis sagt Spetember -Oktober redan i Juli månad, så vilket tror man på!

Jag har en bra kontakt på Apple och en bra Återföräljare som varit med om detta många ggr tidigare, vilket gör att han inte säger något som han inte står för om han nu säger något, de återförsäljare som säger ett datum har ju inte mer kött på benen än andra.

  • Oregistrerad
  • 2003-09-20 15:42
Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
Jag har en bra kontakt på Apple och en bra Återföräljare som varit med om detta många ggr tidigare, vilket gör att han inte säger något som han inte står för om han nu säger något, de återförsäljare som säger ett datum har ju inte mer kött på benen än andra.

det låter som om det gamla, hederliga bondförnuftet har fått börja råda
jag e förmodligen en av världens sämsta människor på att vänta men åren har lärt mej att när det väl kommer så glömmer man fort!
tack o lov!!

Citat:

Skrevs ursprungligen av grismasken
det låter som om det gamla, hederliga bondförnuftet har fått börja råda
jag e förmodligen en av världens sämsta människor på att vänta men åren har lärt mej att när det väl kommer så glömmer man fort!
tack o lov!!

"Den har ju inte kommit än" men på väg!
Fast jag har insett att den inte kommer fortare för man sprider sin aggression mot andra:-)

jag ringde precis till apple store och min beställning är färdigbyggd och jag skulle få leveransbesked idag eller imorgon - alltså att jag har den nästa vecka!!!!

me happy

han sa också att dual'erna började skeppas under helgen...och kommer igång under denna och nästa vecka!

  • Oregistrerad
  • 2003-09-22 16:11

Ringde TNT precis och frågade var min dator var... Tydligen så skeppar de datorerna via bil så jag får min på torsdag :/

med bil!? nåväl - det är tisdag idag...så den borde komma innan helgen...

Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
"Den har ju inte kommit än" men på väg!
Fast jag har insett att den inte kommer fortare för man sprider sin aggression mot andra:-)

100+ aggro-inlägg ang. G5 borde ju lärt dig nåt

Bevaka tråden