Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad händer i iOS här egentligen?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2017-06-20 14:13

Inte samma här. Kör denna guide (you know the drill): http://www.99mac.se/forum/t/301416-felsoka-ip...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2017-06-20 23:45
Ursprungligen av barbapappa_86:

Inte samma här. Kör denna guide (you know the drill): http://www.99mac.se/forum/t/301416-felsoka-ip...

Jag är väl medveten om felsökningen men jag var intresserad att höra om fler sett samma beteende och om de kunde åtgärda på något annat sätt.

Har inte haft exakt samma problem, men på min iPad Pro så lever notifikationsfältet sitt eget liv, widgets stängs av lite hursomhelst.

Har flertalet widgets aktiverade, ingen syns förutom Apples egna, ibland poppar någon widget upp men för det mesta är det tomt. Har varit så här sen månader tillbaka oavsett iOS-version.

Vet inte vad Apple sysslar med faktiskt.

Senaste iOS 10.3.2.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2017-06-21 09:25
Ursprungligen av keptang:

Har inte haft exakt samma problem, men på min iPad Pro så lever notifikationsfältet sitt eget liv, widgets stängs av lite hursomhelst.

Har flertalet widgets aktiverade, ingen syns förutom Apples egna, ibland poppar någon widget upp men för det mesta är det tomt. Har varit så här sen månader tillbaka oavsett iOS-version.

Vet inte vad Apple sysslar med faktiskt.

Senaste iOS 10.3.2.

Sjukt märkligt.

Att det är så pass varierande vad det gäller dess funktionalitet irriterar mig. Det hade varit en sak om samma problem alltid hade uppkommit och det inte hade funnits några variationer men så är det inte, ibland agerar det på ett sätt och ibland på ett annat sätt. Tycker faktiskt att iOS borde ha kommit längre gällande sådana UI-buggar till dags dato.

FYI, gjorde en reset av luren och la som första åtgärd tillbaka backupen. Fungerar nu som det ska...men det skulle jag antagligen inte ha sagt, nu börjar säkert skiten igen

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-06-21 16:55

Jag lyckas inte locka fram widgeten Batteri på min iPad Pro 10.5 med IOS 10.3.3 beta, den är invald men syns inte.
Funkade på min iPad Pro 9.7 med samma IOS.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-06-21 17:32

Funkar i 11.0 utvbeta.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-06-21 20:36

Jag fick till batterivisningen efter att jag pluggat in Pencil i plattan, nu batteri för iPad och Pencil igen.

  • Medlem
  • International user
  • 2017-06-25 23:10

Har detta beteende från och till, verkar dock avtagit något.

1
Bevaka tråden