Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 7 matt svart / silver

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej , jag ska köpa en iPhone 7 120GB men blev osäker på färgen. Färgerna jag funderar på är matt svart eller silver. Kommer nog använda någon tunn skal på telefonen. Vilken föredrar ni eller vilken har ni ?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-02-21 23:57

Spelar färgen någon roll om du ändå ska ha skal på (den fina) iPhonen?

  • Medlem
  • 2017-02-22 08:52

Ett skal täcker ju inte allt, så det spelar roll. Jag hade ju föredragit svart, men det här är ju en definitionsfråga. Du får köra på det som känns rätt.

Jag kör en svart iPhone 7+ med svart Apple Leather Case, riktigt snyggt tycker jag. Enda lilla problemet är att telefonen lätt blir dammig i fickan, framförallt hålet för kameran har en förmåga att samla på sig damm och fickludd. Kan tänka mig att damm inte syns lika mycket på en vit telefon. Sedan kör jag en svart iPhone 6 med vitt Apple gummi skal som jobbtelefon, kanske något bättre stöttålighet men gummiskalet fastnar i fickan och hela fickan följer med ut när man skall ta upp telefonen. Så jag skulle rekommendera att satsa på ett apple läderskal, riktigt stilrent

Svart var enda alternativet för mig, tycker det är så fult med vit front

  • Medlem
  • Skanör med Falsterbo
  • 2017-03-01 16:18

Svart ! ?

1
Bevaka tråden