Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har Apple blivit mjuka i huvudet?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Eller är det något fel på min dator ...
Kolla bilden, som visar tre uppdateringar avsedda att åtgärda samma problem och där en har samma versionsnummer som nummer två (som jag redan installerat efter att ha installerat den första). Det här är vad jag vant mig vid med mina MS Win-maskiner och nu verkar det breda ut sig. Suck.

  • Medlem
  • 2016-11-03 20:54

Samma sak för mig. Men jag brydde mig inte särskilt utan tryckte på "Uppdatera". Förresten, hur är man när man är mjuk i huvudet?

Det ser ut att vara samma version två gånger, men versionsnumren har ju egentligen fyra delar fast App Store visar bara de tre första. Så det är kanske 12.5.3.12 och 12.5.3.16 (OBS! Bara exempel. Ej riktiga nummer)

Eller så har det varit någon bugg i uppdateringskvittenserna, så att de inte ser att du redan har installerat 12.5.3, och därför skickar ut den till dig en gång till.

Och visst är det sällsynt med så många uppdateringar på bara några dagar, men det händer.

Senast redigerat 2016-11-03 22:24
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2016-11-03 21:53
Ursprungligen av ArtAudio:

Eller är det något fel på min dator ...
Kolla bilden, som visar tre uppdateringar avsedda att åtgärda samma problem och där en har samma versionsnummer som nummer två (som jag redan installerat efter att ha installerat den första). Det här är vad jag vant mig vid med mina MS Win-maskiner och nu verkar det breda ut sig. Suck.

Jag har samma sak här, när jag uppdaterade Numbers till 4.0.5 fick jag göra det två gånger!

Ursprungligen av Ljung:

Samma sak för mig. Men jag brydde mig inte särskilt utan tryckte på "Uppdatera". Förresten, hur är man när man är mjuk i huvudet?

I detta sammanhang pyttemjuk utan att vara ödmjuk.

  • Medlem
  • 2016-11-04 08:40
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Det ser ut att vara samma version två gånger, men versionsnumren har ju egentligen fyra delar fast App Store visar bara de tre första. Så det är kanske 12.5.3.12 och 12.5.3.16 (OBS! Bara exempel. Ej riktiga nummer)

Eller så har det varit någon bugg i uppdateringskvittenserna, så att de inte ser att du redan har installerat 12.5.3, och därför skickar ut den till dig en gång till.

Och visst är det sällsynt med så många uppdateringar på bara några dagar, men det händer.

Jag kollade versionsnumren på de två senaste och de var 12.5.3.16 respektive 12.5.3.17.
Ändå obegripligt varför Apple gör så här eftersom alla de senaste versionerna säger sig åtgärda samma problem.

1
Bevaka tråden