Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 6 röststyrning

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej har just köpt en begagnad iPhone 6 som jag nollställt. har haft den ett par dagar och allt vekar väl. har uppdaterat till IOS 10. nu har rösts styrningen börjat slå på i tid och otid. kan man stänga av den någon stans? kollade inställningar-allmänt men hitta inget. Tacksam för svar

Mvh
Osse

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2016-09-18 21:17

Kollat under Inställningar > Siri?

Ursprungligen av mattiL:

Kollat under Inställningar > Siri?

gick in där men hittar inte siri.. på gamla gick man ju in på inställningar-allmänt. men nu hittar jag det inte.

mvh
osse

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-09-19 19:04
Ursprungligen av osseosse:

gick in där men hittar inte siri.. på gamla gick man ju in på inställningar-allmänt. men nu hittar jag det inte.

mvh
osse

När du är i Inställningar kan du dra ner, ungefär som man gör i vissa appar för att uppdatera. Här erbjuds du istället en sökfunktion.
Skriv in "Siri" där.

Ursprungligen av reboot81:

När du är i Inställningar kan du dra ner, ungefär som man gör i vissa appar för att uppdatera. Här erbjuds du istället en sökfunktion.
Skriv in "Siri" där.

Tackar, men jag hittar hur jag stänger av den. hittar ju inte själva "appen" i IOS 9 gick man bara in på inställningar - Allmänt och så hitta man siri där och kunde stänga av

MVH
Osse

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-09-24 12:09

Inställningar, mellan Ljud och haptik - Touch ID och lösenkod
Finns inte Siri där?

Ursprungligen av kenjon:

Inställningar, mellan Ljud och haptik - Touch ID och lösenkod
Finns inte Siri där?

tackar.. problemet var att det var nå tok med hemknappen som drog igång siri så jas hade lyckas ringa 6 st mitt i natten. men nu kan jag ställa av den fiktionen iallafall

1
Bevaka tråden