Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lagringshantering

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad är det som lagras lokalt på iPaddan under Spotify? Appen är bara på 64,9 Mb men det finns dokument och data på totalt 4,3 Gb.
Jag trodde att man lyssnar på musiken strömmande. Visst har jag spellistor men de ska ju bara samla musiken som ska strömmas eller tar dessa plats på paddan???

Har du offlinelistor? Du kan testa att avinstallera och installera appen igen.

Nej inga offlinelistor, då laddar man väl ner till paddan? Om man avinstallerar appen - försvinner inte spellistorna då?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2016-04-19 12:00
Ursprungligen av Peter Fahlcrantz:

Vad är det som lagras lokalt på iPaddan under Spotify? Appen är bara på 64,9 Mb men det finns dokument och data på totalt 4,3 Gb.
Jag trodde att man lyssnar på musiken strömmande. Visst har jag spellistor men de ska ju bara samla musiken som ska strömmas eller tar dessa plats på paddan???

Tror Spotify cachar musiken du lyssnar på även om man inte har offline spellistor. Den bör rensa om det börjar bli lågt utrymme kvar automatiskt.

Ursprungligen av tooobe:

Tror Spotify cachar musiken du lyssnar på även om man inte har offline spellistor. Den bör rensa om det börjar bli lågt utrymme kvar automatiskt.

Vad menar du med rensa? Avinstallera eller?

Ursprungligen av Peter Fahlcrantz:

Avinstallera eller?

Ja.

Ursprungligen av Peter Fahlcrantz:

Vad menar du med rensa? Avinstallera eller?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Ja.

Avinstallerat och lagt in igen, allt funkar och plats har frigjorts. Tack för hjälpen!

1
Bevaka tråden