Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Duet display

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar lite på att köpa duet display. Använder för närvarande en 27" skärm hemma till min MacBook air 13". Men tänker att det kan vara till bra användning i skolan när man sitter med många dokument samtidigt. Använder splitscreen med El Capitan mycket men känns smidigt att få det på paddan. Har dock iPad mini så risken är väl att det blir för litet? Hur kör ni? Nån som använder/har provat det?

Huruvida det är för litet med en mini tror jag bara du kan svara på Ett tips är att läsa recensionerna i app store för appen. Min uppfattning är att en hög upplösning ger en del lagg, men det kanske du inte behöver.

Inte provat med en mini, men väl på min iPhone 6+ och beroende på vad man visar på den så funkar det lite olika med läs/användbarheten. iPad Air funkar perfekt att se/läsa/ jobba med, så beroende på tror jag säkert att en mini kan funka.
Du kan ju i Mac-appen när du väl kopplat upp ställa in lite olika upplösningar som ska användas på minin så det funkar.

1
Bevaka tråden