Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem med export av bilder.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag har ett litet problem med export av bilder. Använde iPaden som hhd och la in hela min bildkollektion, ca 5000bilder (tar upp ca 18gb) problemet är nu att jag inte kan exportera ut dem! De går inte hitta genom iTunes eller genom att gå in på iPaden som lagrings enhet.
Bilderna går inte heller radera i iPaden utan bara flyttas till ett nytt album. De tar så mycket plats att jag inte kan uppdatera paddan, så har fortfarande ett äldre iOS.

Tacksam för svar. Crompan

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-12-14 23:26

Du har alltså synkat bilderna från datorn till iPaden med iTunes? Isåfall så ska du stänga av synken på dessa bilder i iTunes, och synka.
"De går inte hitta", använder du samma dator som du använde när du synkade bilderna till iPaden?

Jag kommer inte ihåg ifall jag använde iTunes, (skulle sälja datorn och hade ingen lös hdd i närheten).
Så det jag kan göra är att koppla ur synken till iTunes?. Hittar endast kamerarullen men inte de andra bild mapparna på paddan. Sålde datorn.

Tack för svaret!

1
Bevaka tråden