Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple svarar inte

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Citat:

99mac är en officiell MUG och har direktkontakt med Apple Sverige. VD Oscar Bjers och hans kollegor svarar på dina frågor!

Nu var det dock ett tag sen. Vad händer? Inte kan de ha semester i ett halvår direkt. Och inte kan det röra sig om brist på frågor heller.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Rickard A
Nu var det dock ett tag sen. Vad händer? Inte kan de ha semester i ett halvår direkt. Och inte kan det röra sig om brist på frågor heller.

Men de på Apple kan ha brist på tid att besvara några frågor? Oscar har nog en hel del annat att pyssla med nu iom G5:an, eller tror du inte det?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Christoffer Larsson
Men de på Apple kan ha brist på tid att besvara några frågor? Oscar har nog en hel del annat att pyssla med nu iom G5:an, eller tror du inte det?

Få se nu, g5an introducerades i juni. Sist apple svarade var mars 2003. Nåt svar borde de kunna krysta ur sig under denna perioden........

  • Oregistrerad
  • 2003-08-13 01:18

visst, det är fint om Oscar personligen svarar på en en del frågor här, men banne mig, han borde få fokusera mera på att hålla i andra tåtar också. Jag förväntar mig inte att han personligen ska behöva svara på frågor här. Däremot är det hemskt dåligt att APPLE inte kan se till att det finns någon som kan svara..

Alltså jag undrade verkligen om det kommer några mer svar? Det var inte bara för att vara dryg som jag frågade.

Vi har kontaktat Apple ang detta, så fort vi vet mer får ni också veta mer. Håll ut!

1
Bevaka tråden