Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Music saknar The Beatles

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

All musik i Itunes Store kommer inte att finnas tillgänglig via Apple Music, åtminstone inte i början.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2015-06-10 14:23

Gör absolut ingenting.
Minns fortfarande eventet Apple hade när de presenterade att The Beatles hade kommit till iTunes Store. Värre antiklimax har jag nog aldrig upplevt!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-06-10 15:45

Det hade varit intressant om någon kunnat gräva i vilka fler artister som inte kommer finnas representerade den 30/6.

  • Medlem
  • Hjo
  • 2015-06-10 16:48

Vi som gillar Beatles har redan dom i uppladdade i molnet så det kvittar...

  • Medlem
  • Boston
  • 2015-06-10 19:14

Har det framkommit någon info om vilken uppsättning av iTunes-musik som kommer vara tillgängligt streaming i de 100+ länderna Apple Music lanseras i?

Svenska och amerikanska iTunes Store har ju inte samma uppsättning musik. Mitt problem, som bor både i Sverige och USA, med Spotify är att väldigt mycke' svensk musik saknas i USA.

Det säger en hel del om vilken kulturskatt Beatles är. Å andra sidan är EMI inte helt smarta, ty Beatles katalog tankas ner i enorm omfattning och om EMI slappnade av kring sin kulturskatt så skulle säker denna torrent-flod minska. Jag fattar inte riktigt hur dom tänker...men dom har nog räknat på alla parametrar och deras beslut är nog mera välgrundat än vad mina amatörspekulationer är.

Det enda jag är säker på är att även Beatles kan strömmas en vacker dag (om ett år eller 10 år) - tillslut ligger ALLT därute. Allt.

Jag lyssnar bara på bra musik så mig gör det inget. *hehe*

1
Bevaka tråden