Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Övrigt"-minnet på iPhone 6 fullt

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en iPhone 6 plus (16 Gb). Det finns 6 st appar (Facebook, Instagram osv dvs små appar) installerade på telefonen utöver de som är standard, knappt några mejl / meddelanden / stora bilagor, 36 bilder (totalt), inga bilder i radera-mappen under bilder, inga filmer eller musik, inga nerladdade Spotifylistor. Senaste iOS 8.3 installerat. Ändå så tar posten "Övrigt" upp nästan 11 Gb och så fort jag raderat en app så "äts" detta utrymme upp direkt av Övrigt. Har försökt logga ut från iCloud, ladda ner appar (fram tills att jag fick 0 k ledigt) som rensar Cash-minnet, junk utan resultat. Har någon något tips om vad jag kan göra innan jag försöker nollställa telefonen?

Ursprungligen av keptang:

Har du kikat på guiden här? http://www.99mac.se/artikel/7031-guide-rensa-...

Kan tyvärr inte synkronisera telefonen med datorn eftersom det kommer upp ett meddelande "att minnet är fullt" (på telefonen misstänker jag eftersom jag har 100 Gb ledigt på datorn).

Ursprungligen av Machacker:

Kan tyvärr inte synkronisera telefonen med datorn eftersom det kommer upp ett meddelande "att minnet är fullt" (på telefonen misstänker jag eftersom jag har 100 Gb ledigt på datorn).

Det var mystiskt, trodde att det alltid gick att synkronisera till datorn. Har du en säkerhetskopia i Icloud? Det låter onekligen som att du behöver återställa telefonen, men det är ju skönt att kunna rädda all data.

1
Bevaka tråden