Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är Apples recovery-servrar nere?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har nu i cirka 1 och en halv timme försökt installera OS X Yosemite via internet recovery, men den visar konstant att det är cirka 15 minuter kvar. Är Apples servrar för detta otillgängliga på något sätt? Det börjar ju som ni förstår bli en aning irriterande...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-03-29 19:59

Det beror mycket på hur snabb lina du har. Har du någon progress bar som ändrar sej? Tiden kan man nog inte lita på, som du har märkt.

Ursprungligen av maskh:

Jag har nu i cirka 1 och en halv timme försökt installera OS X Yosemite via internet recovery, men den visar konstant att det är cirka 15 minuter kvar. Är Apples servrar för detta otillgängliga på något sätt? Det börjar ju som ni förstår bli en aning irriterande...

Något verkar det vara, men vet inte om det är relaterat till ditt problem. Har försökt köpa en app nu och det har inte gått. Den står bara och snurrar. Testade på både min iPad och min telefon. Den håller på och "snurrar" som om den försöker ladda ner appen sedan så går den tillbaka till utgångsläget.

1
Bevaka tråden