Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 12 har Command-L på två ställen!? Är det lika för dig?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag brukar ofta använda snabbtangenten(cmd-L) för att selektera den låt som just nu spelas, men sen iTunes 12 så öppnas istället hämtningsfönstret när jag trycker cmd-L.

Jag kollade nu i mina menyer och kan se att cmd-L verkligen finns med under både Reglagemenyn och även under Fönstermenyn. Gäller detta bara för mig eller har ni andra även cmd-L under båda dessa menyer, med resultatet att Fönstermenyn och hämtningsfönstret får prioritet?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2014-10-31 00:24

Tack Mija!

Då vet jag att jag inte är ensam i alla fall. Jag var uppenbarligen för dålig i sökandet bland trådarna innan jag skrev, borde ha hittat den.

Rapportera gärna den här buggen till Apple. Ju fler som rapporterar, desto större chans att det fixas i nästa uppdatering.

http://www.apple.com/feedback/itunesapp.html

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2014-10-31 16:06

I en engelsk iTunes är det option-cmd-L som gäller för Downloads.

Ursprungligen av mattiL:

I en engelsk iTunes är det option-cmd-L som gäller för Downloads.

Jag glömde lägga in här att jag löste problemet tidigare med att sätta egna snabbkommandon i Tangentbord i Systeminställningar. Det gör att jag kunde "återställa" Downloads/Hämtningar till option-cmd-L som det var tidigare. Hoppas det kan hjälpa er andra också.

1
Bevaka tråden