Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple keyboard + PC = Sant?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Igår fick jag denna länk av en god vän och började genast drägla kraftigt:
http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=49684&group=normal&stamp=1060630770&extended_info=363910

Tangentbordet i mina drömmar. Så snyggt. Så inte onödigt stort och klumpigt. Så.. Kung Fu. Eller nåt.

Hursom. Som rubriken antyder kör jag ju inte Mac, så det jag undrar är ifall det går (kanske finns det tom. någon här på boarden som gör det?), och ifall det går bra, att köra Apple keyboard på en PC?

Simma lugnt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-12 14:13

Japp, det går utmärkt.

  • Medlem
  • 2003-08-12 15:11

Gong Fu, eller Kung Fu, är inte enkelhet, utan ofta rituellt komplicerade sätt att utföra triviala handlingar. Handlingen är lika viktig som resultatet.

Mer Windows än Mac faktiskt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-12 15:34

Det finns vissa skillnader i tangentbordslayout förstås:

  • Oregistrerad
  • 2003-08-12 22:45

Skall funka bra dock trilskas min gamla Compaq PII med att kräva tangentbord genom PS/2 porten så kolla att biosen ej hänger upp sig på detta. Med en nyare dator än min järnhäck så skall det gå bra.

Ahh nu blir jag glad!

Skall införskaffa ett snabbt nu, medans man har pengar.. ^_^

pepparkaka - well, jag kör laptop, så den har ett tangentbord redan (men det är ju inte fullsize), men coolt att du poängterade!

Ejectknappen ska tydligen fungera med XP, volymknapparna får du ordna ett litet prog till.. detta borde Apple stå för

1
Bevaka tråden